Алгоритм
Додаток 1
до педагогічної ради №5
від 28 12 2020 року
Загальний алгоритм дій щодо організації освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання під час надзвичайних обставин
- Адміністрація школи:
-Вивчає нормативно-правову базу з організації освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання під час надзвичайних обставин.
-Проводить моніторинг забезпеченості та наявності умов для дистанційного навчання в учнів закладу освіти.
-Вивчає стан забезпечення та в разі необхідності надає в користування педагогам комп'ютернутехніку закладу.
- Проводить моніторингдистанційних платформ і цифровихсервісів та затверджуєті, якінайбільшепідходитимутьучням і педагогам для організаціїосвітньогопроцесу з використаннямтехнологійдистанційногонавчанняпід час надзвичайнихобставин з урахуваннямособливостейосвітньогопроцесу закладу освіти.
-Організовуєнавчанняпедагогічногоколективу
-Проводить роботу щодовнесеннязмін у календарно-тематичнеплануванняучителів з метою інтеграції та ущільненнянавчальногоматеріалуіззатвердженнямцихзмін.
-Затверджуєоновленірозкладиуроків і навчальних занять, группродовженого дня, корекційно-розвиткових занять тощо.
-Забезпечуєфункціонування і оновлення сайту закладу освіти у закладці «Дистанційненавчання», у якомурозміщуютьсяпосилання для опрацювання та виконанняучнями.
-Розробляє та доводить до відомапрацівників порядок облікуробочого часу та веденнянеобхідноїдокументації.
-Затверджує режим роботипедагогічнихпрацівників в умовахдистанційногонавчання.
-Сприяєпоширеннюдосвідуроботипедагогів на сайті закладу освіти та іншихосвітніхінформаційних ресурсах.
-Проводить онлайн-наради, семінари, вебінари, консультації, відеоконференції з педагогічнимипрацівниками.
- Розробляє заходи щодозабезпеченнярізних форм зв'язку з батьками, організовує роботу консультаційних онлайн пунктів.
2.Педагогічні працівники:
-Вивчають стан забезпеченості і можливостейучнівщодо
дистанційногонавчання;
-Уносятьзміни до календарно-тематичногопланування та ущільнення
навчальногоматеріалу.
-Здійснюютьсамоосвітню роботу з вивченнятехнологійдистанційного
навчання
-Виконуютьосвітнюпрограму для досягненняучнямипередбаченихрезультатівнавчання, тобтонадаютьінформаціющодообсягу та змістунавчальногоматеріалу, завдань на йогозакріплення, перевіряють й оцінюютьїх та надаютьвідгуки на виконанізавдання, використовуючиелектроннуосвітню платформу Google Classroom, комунікаційні онлайн сервіси та інструменти; співпрацюють з усімаучасникамиосвітньогопроцесу.
-Учителі закладу освіти в години, відповідно до опублікованого на сайтішколирозкладу, знаходяться в онлайн режимі. У цей час учні, якіпотребуютьконсультацій, можутьцимипослугамискористатися, зв'язавшисьіз педагогом через онлайн ресурси. Учителі-предметники можутьпопрацюватиіндивідуально з тимидітьми, якіцьогопотребують.
-Складаютьіндивідуальніпланироботиабоіншідокументи з облікусвогоробочого часу; ведутьшкільнудокументацію;
-Післязакінченнякарантиннихобмеженьпроводятьмоніторингзасвоєннянавчальногоматеріалу, організовують за потреби коригувальненавчання.
3. Здобувачіосвіти:
-Здійснюютьрегулярну та змістовнувзаємодію з педагогічнимипрацівниками в синхронному або асинхронному режимівідповідно до розкладу занять з метою виконанняосвітньоїпрограми для досягненняпередбаченихнавчальнимипрограмамирезультатівнавчання; опрацьовуютьзмістнавчальногоматеріалу, завдання на йогозакріплення, виконуютьтворчу, навчально - дослідницьку роботу, беруть участь у підсумкових роботах, тестуванняхтощо, використовуючиелектроннуосвітню платформу Google Classroom, доступнікомунікаційні онлайн сервіси та інструменти
-Опрацьовуютьвідгуки на виконанізавдання, рекомендації, наданівчителями,
- Дотримуютьсяпринципівакадемічноїдоброчесності.
- Для учнів, які не маютьможливостіздійснюватиосвітнюдіяльність з використанням синхронного чи асинхронного режимів з поважних причин ( стан здоров'я, відсутність доступу ( обмежений доступ) до мережіІнтернетаботехнічнихзасобівнавчання, зокремадітейізсімей, якіперебувають у складнихжиттєвихобставинах, багатодітних, малозабезпеченихсімейтощо, заклад освітизабезпечуєвикористанняіншихзасобівкомунікації, доступних таким учням (телефонний, поштовийзв'язоктощо)
4 Батьки ( відповідно до п.13 розділу 1 Положення про дистанційну форму здобуттяповноїзагальноїсередньоїосвіти, затвердженого наказом МОН Українивід 08.09.2020. №1115) :
-Сприяютьвиконаннюдитиноюосвітньоїпрограми, навчальнихпрограм з окремихпредметів, дбають про психічне і фізичнездоров'ядітей, формують у них навички здорового способу життя
- Сприяютьдотриманнюдітьмиакадемічноїдоброчесності в освітньомупроцесі.
- Якщо батьки під час організаціїосвітньогопроцесу з використаннямтехнологійдистанційногонавчання не виконують своїобов'язкищодозабезпеченняздобуттядитиноюосвіти, зокрема не забезпечують участь дитини в освітньомупроцесіпротягом 10 робочихднівпідряд з невідомих причин, заклад освітиінформує про цевідповідну службу у справах дітей.