Обов'язки

Обов'язки адміністрації

1. Освітнє середовище закладу освіти для дистанційного навчання

  • налаштування розкладу занять з урахуванням раціонального використання робочого часу;
  • фіксація заміни уроків / суміщення занять у табелі відпрацьованого часу;
  • збалансування / адаптивний розподіл навантаження між різними видами діяльності протягом дня і навчального тижня;
  • здійснення контролю за дотриманням вимог охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правилами поведінки в умовах дистанційного навчання.
  • створення умов для безпечного використання мережі Інтернет, формування навичок безпечної поведінки в інтернеті;
  • створення антибулінгової програми та реалізація діяльності щодо запобігання будь-яким проявам дискримінації, булінгу в інтернеті;
  • створення та затвердження Правил поведінки учасників освітнього процесу під час дистанційного навчання з дотриманням етичних норм, поваги до гідності, прав і свобод людини.
  • здійснення аналізу реалізації дистанційного навчання, обговорення проблем і викликів, що виникають;
  • внесення коректив до розкладу навчальних занять;
  • розробка програми здорового способу життя під час дистанційного навчання (гігієна, фізична активність, контроль часу, який учні проводять за комп'ютером);
  • аналіз причин відсутності здобувачів освіти на заняттях та вжиття відповідних заходів.

2. Система оцінювання здобувачів освіти

  • ознайомлення педагогічних працівників з методичними рекомендаціями щодо викладання предметів у 2021-2022 н.р.;
  • здійснення онлайн моніторингу виконання програмового матеріалу педагогічними працівниками;
  • оприлюднення критеріїв, правил та процедури оцінювання навчальних досягнень учнів з різних предметів;
  • контроль ведення учителями журналу обліку пропущених і замінених уроків;
  • контроль за дотриманням педагогічними працівниками вимог об'єктивності оцінки навчальних досягнень учнів.
  • аналіз дотримання вимог щодо навантаження учнів;
  • здійснення онлайн моніторингу проведення уроків та завдань
  • здійснення онлайн моніторингу успішності учнів та аналіз присутності учнів на заняттях, впровадження відповідних до ситуації заходів;
  • аналіз результатів навчання здобувачів освіти, коригування календарно-тематичного планування з предметів.

.

3. Управлінські процеси закладу освіти

  • моніторинг всіх баз даних учнів, педагогів, батьків;
  • підтримка ведення освітньої діяльності гімназії в дистанційному режимі;
  • створення комфортного середовища для конструктивної взаємодії всіх учасників освітнього процесу;
  • моніторинг дотримання норм академічної доброчесності педагогічними працівниками та здобувачами освіти;
  • контроль об'єктивності оцінювання результатів навчання;
  • надання рекомендацій вчителям щодо використання електронних ресурсів, особливостей контролю з предмета;
  • системне навчання вчителів з метою формування компетенцій використання електронних ресурсів здійснення ДН. Контроль
  • створення і впровадження системи матеріального і морального заохочення педагогічних працівників;
  • створення умов для реалізації прав і обов'язків учасників освітнього процесу;
  • врахування пропозицій учасників освітнього процесу в прийнятті управлінських рішень;
  • створення умов для розвитку самоврядування;
  • аналіз відповідності режиму роботи закладу віковим особливостям та освітнім потребам здобувачів освіти;
  • створення умов для реалізації індивідуальних освітніх траєкторій.
Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати