Дошкільний підрозділ

ІСКРЕНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ

ШПОЛЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОБ'ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Н А К А З

31.08.2023 с.Іскрене № 39

Про здійснення освітньої діяльності

дошкільного підрозділу

на період дії правового режиму

воєнного стану

Відповідно Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-ІХ «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні», Закону України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» від 15.03.2022 № 2136-IX; листа МОН № 1/3475-22 від 17.03.2022 «Про зарахування до закладів дошкільної освіти дітей із числа внутрішньо переміщених осіб», Листа МОН «Про забезпечення психологічного супроводу учасників освітнього процесу в умовах воєнного стану» № 1/3737-22 від 29.03.2022, Листа МОН № 1/3371-22 від 06.03.2022 «Про організацію освітнього процесу в умовах військових дій», Листа МОН № 1/3845-22 від 02.04.22 року «Про рекомендації для працівників закладів дошкільної освіти на період дії воєнного стану в Україні», Листа МОН від 29.06.2022 р. № 1/7234-22 «Про підготовку до початку 2022/23 навчального року», Листа МОН № 1/8462-22 від 26.07.2022 року «Про оптимізацію виконання заходів з підготовки закладів освіти до нового навчального року та опалювального сезону в умовах воєнного стану»,

НАКАЗУЮ:

1.Адміністрації закладу освіти:

1.1. Керуватися положеннями нормативних документів щодо організації діяльності дошкільного підрозділу , організації освітнього процесу, створення безпечного освітнього середовища.

1.2.Забезпечити організацію освітнього процесу з 01.09.2022року  для вихованців дошкільного підрозділу в дистанційній формі навчання.

1.3.Забезпечити ефективну комунікацію учасників освітнього процесу; Організовувати зворотний зв'язок з вихователями дошкільного підрозділу. та батьками вихованців через сайт закладу, електронну пошту або інші соціальні мережі, засоби зв'язку.

Постійно.

1.4. Створювати умови для отримання якісної дошкільної освіти усіма дітьми, які відвідують дошкільний підрозділ.,

1.5.Створити у дошкільному підрозділі безпечні умови для всіх учасників освітнього процесу;.

1.6.Забезпечити умови для підвищення фахового рівня педагогічних працівників щодо організації освітнього процесу за дистанційною та змішаною формами організації освітнього процесу (за потреби) й надання педагогічної підтримки дітям раннього та дошкільного віку, їхнім батькам.

Постійно.

1.7.Підтримувати потенціал вихователів та створювати умови для його розвитку з питань організації дистанційної форми освітнього процесу, психолого-педагогічного супроводу дітей та їхніх батьків в умовах війни, створення розвивального середовища.

Постійно.

2. Вихователям: Гнатенко С.Г., Гливенко А.В.:

2.1. Для дітей, які здобуватимуть освіту у дистанційній формі,

повноцінно надавати освітні, інформаційні, консультаційні послуги сім'ям, які виховують дітей раннього та дошкільного віку.

Постійно.

2.2.Враховувати особливості дітей дошкільного віку під час організації освітнього процесу в дистанційному форматі. Дистанційний освітній процес, у разі згоди батьків, з дітьми молодшого та середнього дошкільного віку проводити не більше 10 хвилин, старшого дошкільного віку - 15 хвилин. Використовувати режим демонстрації екрану.

Постійно.

2.3.Перевіряти технічне налаштування, обов'язково звертати увагу на налаштування веб-камери, її необхідно встановити на рівень очей або трохи вище, адже діти повинні бачити очі педагога, важливо дивитися у камеру.

2.4. Встановити швидкий обмін інформацією, забезпечити мобільність зворотного зв'язку. Співпрацювати та організовувати зворотний зв'язок з батьками дітей, через вебсайт закладу, програми Skype, Viber, WhatsApp, Telegram та соціальні мережі з питань стану здоров'я дитини, особливостей навчання, виховання, розвитку дітей при використанні дистанційного та змішаного видів комунікації. Використовувати результати зворотного зв'язку як основу для планування консультативної та методичної допомоги батькам з різних питань виховання дітей.

Постійно.

2.5. Добирати форми і методи взаємодії між учасниками освітнього процесу відповідно до конкретної ситуації кожного.

Постійно.

2.6.Володіти інформацією щодо ресурсного забезпечення освітнього процесу в умовах дистанційної роботи.

Постійно.

2.7.Володіти навичками організації та проведення онлайн-заходів.

Постійно.

2.8.Налагоджувати комунікацію з учасниками освітнього процесу в телефонному режимі, через листування електронною поштою.

Постійно.

2.9.Залучати дітей до самостійного виготовлення поробок, малюнків, реалізації проєктів.

Постійно.

2.10.Підвищувати власний фаховий рівень з оволодіння цифровими інструментами для забезпечення якості дошкільної освіти відповідно до суспільних викликів. Зокрема, за допомогою реєстрації і проходження різних онлайн-курсів на платформах суб'єктів підвищення кваліфікації.

Постійно.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Директор                        Таїсія ДІХТЯР

Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати