Дистанційне навчання
З Освітньої програми Іскренського ліцею Шполянської міської ради ОТГ ( схвалено рішенням педагогічної ради ( протокол №1 від 28.08.2023 р. та затверджено наказом № 47 від 28.08.2023 р.) :
Особливості організації освітнього процесу під час дистанційного навчання. Дистанційна форма здобуття освіти - це індивідуалізований процес здобуття освіти, який відбувається в основному за опосередкованої взаємодії віддалених один від одного учасників освітнього процесу у спеціалізованому середовищі, що функціонує на базі сучасних психолого-педагогічних та інформаційно-комунікаційних технологій. Форми організації освітнього процесу для забезпечення дистанційного навчанняв закладі: навчальні заняття, консультації, , онлайн форуми, віртуальні екскурсії, відеоуроки тощо; Електронні освітні платформи, онлайн сервіси та інструменти, за допомогою яких організовується освітній процес в закладі під час дистанційного навчання: Google Meet, Google Classroom, Zoom, тощо. Педагогічні працівники обирають форми, методи і засоби дистанційного навчання, а також визначають доцільність проведення конкретного навчального заняття в синхронному або асинхронному режимі самостійно, надсилаючи щоденний звіт про проведення дистанційного навчання за раніше встановленою Google формою, де зазначаються теми уроків, форми оцінювання і т.ін. Для учнів, які не можуть взяти участь у синхронному режимі взаємодії з поважних причин (стан здоров'я, відсутність доступу (обмежений доступ) до мережі Інтернет або технічних засобів навчання, педагоги використовують доступні засоби комунікації (телефонний, поштовий зв'язок тощо).