Обов'язки
Обов'язки адміністрації
1. Освітнє середовище закладу освіти для дистанційного навчання
- налаштування розкладу занять з урахуванням раціонального використання робочого часу;
- фіксація заміни уроків / суміщення занять у табелі відпрацьованого часу;
- збалансування / адаптивний розподіл навантаження між різними видами діяльності протягом дня і навчального тижня;
- здійснення контролю за дотриманням вимог охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правилами поведінки в умовах дистанційного навчання.
- створення умов для безпечного використання мережі Інтернет, формування навичок безпечної поведінки в інтернеті;
- створення антибулінгової програми та реалізація діяльності щодо запобігання будь-яким проявам дискримінації, булінгу в інтернеті;
- створення та затвердження Правил поведінки учасників освітнього процесу під час дистанційного навчання з дотриманням етичних норм, поваги до гідності, прав і свобод людини.
- здійснення аналізу реалізації дистанційного навчання, обговорення проблем і викликів, що виникають;
- внесення коректив до розкладу навчальних занять;
- розробка програми здорового способу життя під час дистанційного навчання (гігієна, фізична активність, контроль часу, який учні проводять за комп'ютером);
- аналіз причин відсутності здобувачів освіти на заняттях та вжиття відповідних заходів.
2. Система оцінювання здобувачів освіти
- ознайомлення педагогічних працівників з методичними рекомендаціями щодо викладання предметів у 2021-2022 н.р.;
- здійснення онлайн моніторингу виконання програмового матеріалу педагогічними працівниками;
- оприлюднення критеріїв, правил та процедури оцінювання навчальних досягнень учнів з різних предметів;
- контроль ведення учителями журналу обліку пропущених і замінених уроків;
- контроль за дотриманням педагогічними працівниками вимог об'єктивності оцінки навчальних досягнень учнів.
- аналіз дотримання вимог щодо навантаження учнів;
- здійснення онлайн моніторингу проведення уроків та завдань
- здійснення онлайн моніторингу успішності учнів та аналіз присутності учнів на заняттях, впровадження відповідних до ситуації заходів;
- аналіз результатів навчання здобувачів освіти, коригування календарно-тематичного планування з предметів.
.
3. Управлінські процеси закладу освіти
- моніторинг всіх баз даних учнів, педагогів, батьків;
- підтримка ведення освітньої діяльності гімназії в дистанційному режимі;
- створення комфортного середовища для конструктивної взаємодії всіх учасників освітнього процесу;
- моніторинг дотримання норм академічної доброчесності педагогічними працівниками та здобувачами освіти;
- контроль об'єктивності оцінювання результатів навчання;
- надання рекомендацій вчителям щодо використання електронних ресурсів, особливостей контролю з предмета;
- системне навчання вчителів з метою формування компетенцій використання електронних ресурсів здійснення ДН. Контроль
- створення і впровадження системи матеріального і морального заохочення педагогічних працівників;
- створення умов для реалізації прав і обов'язків учасників освітнього процесу;
- врахування пропозицій учасників освітнього процесу в прийнятті управлінських рішень;
- створення умов для розвитку самоврядування;
- аналіз відповідності режиму роботи закладу віковим особливостям та освітнім потребам здобувачів освіти;
- створення умов для реалізації індивідуальних освітніх траєкторій.